Alla inlägg under mars 2011

Av hannaablogg - 30 mars 2011 19:08

Datorn: Hej vad kul att se dig!

Du: Hej vad tråkigt att se dig!

Datorn: Varför?

Du: Behöver en ny data!

Datorn: Gillar du mig?

Du: Nja, lite!

Datorn: Du hatar mig?

Du: Nej, eller jo lite!

Datorn: Kolla där

Du: Vart?

Datorn: Däääär!

Du: Hallå du måste ha händer för att visa.

Datorn: Vad händer då?

Du: Du kan peka.

Datorn: Fulfingret?

Du: Du fattar inget.

Datorn: Vad händer om jag byter samtalsämne?

Du: Du dör!

Datorn: Vaa!

Du: fghjdghjdfhgj

Datorn: Jadå!

Du: jkghkdfkn

Datorn: Jaaaaaaaaa!

Du: Vad håller du på med?

Datorn: Det var trevligt.

Du: öö?

Datorn: Häll inte coola på mig nu bara!

Du: Har jag sagt det?

Datorn: Mycket bra!

Du: Men du är ju knäpp, hejdå!  


Av hannaablogg - 30 mars 2011 16:02

   Ville bara visa fluffis! Bye bye! / Hanna  

Av hannaablogg - 27 mars 2011 17:37

Om jag kollar ut i fönstret är det vitt!   Tanke: ''Vem har beställt snön''

I fredags tror jag, aa då var det sol och man behövde bara gå i en tjocktröja eller annat lätt.

Men nu är det snön som kommit tillbaka igen! Tanke: ''Men va i helvete snön stick och brinn och kom aldrig tillbax!''   

Vem vill se snön mer? Sommar vill man se! Det var det jag ville säga!

Hej/ Hanna  

Av hannaablogg - 27 mars 2011 16:44

Nu har jag typ blivit frisk är fortfarande lite sjuk men jag kan gå till skolan imorgon iallafall. Tur det annars missar man matte prov och vanlig matte!

Hejdå / Hanna  

...

Av hannaablogg - 26 mars 2011 10:32

Jag kommer inte på någon rubrik. En sak som jag ska berätta är att jag har fått feber, så jag vill inte ha komentarer och frågor på hela denna vecka , för det kommer göra mig galen, jag har huvudverk, ont i halsen och är tept i näsan, och hosta och nysningar!

  Hejdå


Av hannaablogg - 24 mars 2011 19:19

Jag spelar mit Nintendo DSI och de har jag fastnat i typ, men jag kommer snart tröttna!  Och så har jag ju skolan  Men aa, det var det.


Hej svejs, nu ska jag äta glass med strössel och coolasås och chokladsås   

Av hannaablogg - 21 mars 2011 15:33

   Hare gött! / Hanna  

Ovido - Quiz & Flashcards