Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Vad som har hänt i helgen och där efter=)

Av hannaablogg - 5 april 2011 18:43

Det var ganska längesen, jag har varit sjuk i helgen bara lite feber och var hemma från skolan på måndagen   men idag har jag varit där jag fick 2 läxor och 2 prov! Mina hamstrar mår bra men Fluffis har pytte lite snor runt nosen och nyser! den där söta hamstern kanske är lite smittad!

ja det var det jag ville säga!

Goodbye / Hanna  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hannaablogg - 6 april 2011 16:44

Hej mina kära vänner! jag byter blogg! Du söker på johannahamstrar.bloggplatsen.se Så hejdå! Nu ska jag trolla mig till johannahamstrar Dodeli bodeli kodeli booomh!    ...

Av hannaablogg - 6 april 2011 15:23

  Donuts!       Donuts! Donuts!

Av hannaablogg - 30 mars 2011 19:08

Datorn: Hej vad kul att se dig! Du: Hej vad tråkigt att se dig! Datorn: Varför? Du: Behöver en ny data! Datorn: Gillar du mig? Du: Nja, lite! Datorn: Du hatar mig? Du: Nej, eller jo lite! Datorn: Kolla där Du: Vart? Datorn: Däääär...

Av hannaablogg - 30 mars 2011 16:02


   Ville bara visa fluffis! Bye bye! / Hanna  

Ovido - Quiz & Flashcards