Alla inlägg den 19 februari 2011

Av hannaablogg - 19 februari 2011 15:26

Trassel jag såg på bio var så himla bra, det började med en flicka som föddes, och första natten hemma hos sina föräldrar blev hon stulen....

Så började den iallafall. Men vet ni vad det värsta var?? Jag satt bredvid en kille på 7 eller 6 år, han satt och hostade på mig  Och jag säger bara:

- Stackars tjejen nedanför honom....

Han nös rakt i hennes hår    Men iallafall filmen var bra.

Av hannaablogg - 19 februari 2011 11:37

Igår var jag på bio, jag kollade på Åsa- Nisse, sjukt kul  . Idag ska jag kolla på Trassel jag vet inte om den är bra men tror det, mina grannar hade sett på den och de sa att den var bra. Men när jag har kollat på Trassel kan jag skriva om den var bra eller inte.    


Kram kram / mellanni

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards